اطلاعات بیشتر ضمانت نامه محصولات
کد تخفیف در جریان devme1397 %10 تا آخر پاییز97

در نسخه جدید مارکت Devme بخشی به عنوان ضمانت نامه محصول اضافه شده که لازم دیدیم این بخشی را همراه با توضیحات مناسب ، شرح دهیم. لطفا دقت داشته باشید که هر عنوان از این قسمت جدید ، نیازمند دارا بودن شروطی است که در زیر مطلع خواهید شد .

 

پشتیبانی محصول

پشتیبانی محصول به آن دسته از خدمات بعد از فروش گفته می شود که تنها برای همان محصول خریداری شده است. با پشتیبانی محصول شما می توانید مشکلاتی که در محصول است را به صورت رایگان رفع کنید.

در پشتیبانی محصول ، زمانی که شما محصولی را خریداری نمایید ، اما در آن مشکلاتی وجود داشته باشد، مارکت DevMe موظف خواهد بود آن مشکل را رفع نماید. پشتیبانی محصول مدت زمان معینی دارد که در آن زمان شما موظف خواهید بود، محصول خریداری شده را آزمایش و بررسی نمایید و در صورت وجود مشکل در آن، به مارکت DevMe گزارش دهید.

مشکلات گزارش شده باید همراه با تصاویر و اطلاعات دقیق باشند.

نکته : خرابی ها و مشکلاتی که پس از اعمال تغییرات روی محصول توسط خودتان، در محصول به وجود آمده باشد شامل پشتیبانی نخواهد بود و مارکت Devme می تواند درخواست شما را مبنی بر رفع آن تایید یا رد نماید. چنین مشکلاتی که توسط شما به وجود آمده باشد، مارکت Devme اغلب با دریافت هزینه برایتان رفع خواهد نمود.

 

بازگشت وجه

گاهی اوقات امکان دارد مشکلات محصول زیاد باشد (که امری محال است! چرا که تمامی محصولات پیش از قرار گرفتن در مارکت، به دفعات زیادی و در شرایط مختلفی نصب و آزمایش می شوند) شما می توانید وجه خود را بازپس بگیرید.

شرایط :

  1. هیچ گونه تغییراتی روی محصول اعمال نشده باشد.
  2. مشکل از خود محصول باشد نه پیش نیازها. اگر شما موفق به نصب و استفاده از محصول نشدید ، یا اینکه پیش نیازهای محصول با ابزارهای شما تفاوت داشته باشد، این موارد دلیلی بر عدم کارایی محصول نیست.

برای مثال زمانی که یک اسکریپت نیازمند PHP حداقل 7 باشد اما شما سعی داشته باشید آن را روی PHP کمتر از 7 نصب کنید و موفق به اینکار نشوید، این مشکل دلیلی بر عدم کارایی محصول نیست و شرایط لازم برای بازپس گیری وجه پرداختی را نخواهید داشت!

اما زمانی که محصول از ابتدا دارای مشکل باشد و مارکت Devme راه حلی برای آن ارائه نکرده باشد، شما می توانید وجه خود را دریافت کنید.

نکته : محصولاتی که گزارش می دهید، توسط مارکت Devme مجددا آزمایش خواهند شد. این آزمایش با پیش نیازهای همان محصول انجام خواهد شد. در صورتی که در جریان آزمایش مارکت، مشکل مشاهده شد، درخواست شما تایید و وجه شما برگردانده میشود. اما اگر با نصب و آزمایش محصول با پیش نیازهایش ، موفق باشد و مشکلی مشاهده نشود، درخواست شما رد خواهد شد.

اما نگران نباشید! همانطور که ذکر گردید، تمامی محصولات پیش از ارائه شدن روی مارکت، چندین بار در شرایط مختلف آزمایش می شوند تا از صحت کارایی آنها اطمینان حاصل شود.

 

تعمیر خرابی ها

تعمیر خرابی ها به نوعی زیرمجموعه “پشتیبانی محصول” می باشد. این نوع خدمات زمانی به شما ارائه می شوند که محصول خریداری شده دارای مشکلاتی جزئی باشد.

در چنین شرایطی آن مشکل جزئی برایتان به صورت رایگان رفع خواهد شد و آن رفع مشکل در نسخه بعدی محصول اعمال خواهد شد.

در مارکت Devme محصولات به دو دسته اختصاصی و غیراختصاصی تقسیم می شوند.

محصولات اختصاصی همواره دارای پشتیبانی با مدت زمان بالا و تعمیر خرابی های رایگان هستند. اما محصولات غیراختصاصی که مارکت devme تنها آن ها را ترجمه و بهینه نموده است ، دارای مدت زمان تعمیر خرابی کمی هستند. محصولات غیراختصاصی را تا حد امکان سعی کرده ایم تمامی مشکلات را بررسی و رفع کنیم اما در صورتی که مشکلات جزئی مشاهده شود، به صورت رایگان برایتان رفع خواهند شد.

نکته : اگر مشکلات در جریان اعمال تغییرات شخصی خودتان رو محصول به وجود آمده باشند، شامل این ضمانت نامه نخواهید بود.

 

شخصی سازی اختصاصی

این دسته از خدمات ، به خدمات غیر رایگان گفته می شود. برخی از محصولات مارکت در صورتی که چنین امکانی داشته باشند، شما می توانید به مارکت Devme درخواست اعمال تغییرات دهید.

این خدمات با هزینه های توافقی میان خریدار و مارکت انجام می شود.

مزایا :

  1. تغییرات با کیفیت بالایی انجام می شوند.
  2. خرابی ها و مشکلات در پی این تغییرات بر عهده مارکت خواهد بود و به صورت رایگان تعمیر خواهند شد.

نکته : برخی از محصولات که چنین امکانی ندارند نیز می توانند شامل این خدمات باشند. کافیست با پشتیبانی یا مدیریت کل مارکت در تماس باشید!